Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

ΤΟ 1ο ΚΑΠΗ ΑΧΑΡΝΩΝ ΕΠΙΣΚΕΦΤΘΗΚΕ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΒΡΕΤΤΟΣ

Επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά το μήνυμα «Χρωστάμε πολλά στην Τρίτη Ηλικία» ο Υποψήφιος Δήμαρχος Αχαρνών, Σπύρος Βρεττός και η παράταξη «ΑχαρΝΕΩΝ ΕΛΠΙΔΑ» επισκέφθηκαν το 1ο ΚΑΠΗ της πόλης μας.





Ο επικεφαλής της παράταξης ζήτησε να ενημερωθεί για τα λειτουργικά προβλήματα των ΚΑΠΗ και να συνομιλήσει με τους ηλικιωμένους, για να έχει τη βέλτιστη εικόνα της καθημερινότητας της Τρίτης Ηλικίας σήμερα στην πόλη μας.





Σε δηλώσεις του, ο Σπύρος Βρεττός τόνισε: «Όπως έχω ξαναπεί, η νεολαία και η Τρίτη ηλικία είναι ο καθρέπτης της κοινωνίας μας. Εγώ και οι συναγωνιστές μου υποσχόμαστε ότι οι δύο αυτές ηλικιακές ομάδες θα είναι περήφανες για αυτή την πόλη. Η δική μου παιδεία δε μου επιτρέπει να προχωρήσω σε αυτό τον αγώνα χωρίς τη γνώση και την εμπειρία των ανθρώπων της Τρίτης ηλικίας.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε εδώ το σχόλιό σας