Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται αυτό το διάστημα τα έργα της σύμβασης 700 της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία αφορά στην ανάταξη της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Αχαρνές – Τιθορέα. Αξίζει να σημειωθεί ότι με το συγκεκριμένο έργο αποκαθίσταται η ηλεκτροκίνηση, η οποία είχε υποστεί εκτεταμένες καταστροφές, μετά και τις κλοπές χαλκού αλλά και τους βανδαλισμούς τους οποίους υπέστη ένα μεγάλο τμήμα του δικτύου του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το τμήμα από το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) ως την Οινόη θα είναι έτοιμο ως το τέλος του έτους.
Στη συγκεκριμένη σύμβαση προβλέπεται προαιρετικά και η προσωρινή (έως την υπογειοποίησή του) ηλεκτροκίνηση του τμήματος σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών έως τις Τρεις Γέφυρες. Πρόκειται για ένα μικρό, μήκους μόλις 2,4 χιλιομέτρων, τμήμα της γραμμής το οποίο όμως είναι εξαιρετικά κρίσιμο για την λειτουργία όλου του δικτύου. Σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί η ηλεκτροκίνηση του συγκεκριμένου τμήματος τότε τα ηλεκτροκινούμενα τρένα θα αδυνατούν να φτάνουν ως τον σταθμό της Αθήνας, οπότε ουσιαστικά θα πρέπει να ολοκληρώνουν τη διαδρομή τους στο σταθμό ΣΚΑ των Αχαρνών.
Τέλος, σε περίπτωση που το έργο ολοκληρωθεί χωρίς προβλήματα, τότε το σιδηροδρομικό δίκτυο θα διαθέτει ηλεκτροκίνηση στο τμήμα από τον σταθμό της Αθήνας ως την Τιθορέα, σε συνολικό μήκος περίπου 155 χιλιομέτρων.
Πηγή: acharnesbeast.gr
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το τμήμα από το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) ως την Οινόη θα είναι έτοιμο ως το τέλος του έτους.
Στη συγκεκριμένη σύμβαση προβλέπεται προαιρετικά και η προσωρινή (έως την υπογειοποίησή του) ηλεκτροκίνηση του τμήματος σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών έως τις Τρεις Γέφυρες. Πρόκειται για ένα μικρό, μήκους μόλις 2,4 χιλιομέτρων, τμήμα της γραμμής το οποίο όμως είναι εξαιρετικά κρίσιμο για την λειτουργία όλου του δικτύου. Σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί η ηλεκτροκίνηση του συγκεκριμένου τμήματος τότε τα ηλεκτροκινούμενα τρένα θα αδυνατούν να φτάνουν ως τον σταθμό της Αθήνας, οπότε ουσιαστικά θα πρέπει να ολοκληρώνουν τη διαδρομή τους στο σταθμό ΣΚΑ των Αχαρνών.
Τέλος, σε περίπτωση που το έργο ολοκληρωθεί χωρίς προβλήματα, τότε το σιδηροδρομικό δίκτυο θα διαθέτει ηλεκτροκίνηση στο τμήμα από τον σταθμό της Αθήνας ως την Τιθορέα, σε συνολικό μήκος περίπου 155 χιλιομέτρων.
Πηγή: acharnesbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε εδώ το σχόλιό σας