Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

ΣΤΗ «ΝΕΑ ΔΥΝΑΜΗ» ΘΕΤΟΥΜΕ ΕΞ’ ΑΡΧΗΣ ΥΨΗΛΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ, ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ- ΠΡΟΤΥΠΟ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ

Ακολουθεί δελτίο Τύπου της δημοτικής παράταξης "Νέα Δύναμη" Αχαρνών, με υποψήφιο Δήμαρχο τον Παναγιώτη Γρηγοριάδη. - Καθ’ όλη τη διάρκεια της πορείας της ζωής μου, δεν έδωσα ποτέ το δικαίωμα και με τις














πράξεις μου δεν επέτρεψα να αμφισβητούν την ηθική, την αξιοπρέπεια και τις αξίες με τις
οποίες μεγάλωσα, υπηρετώ και αποτελούν για εμένα κινητήρια δύναμη και λόγο ύπαρξης.
Την περασμένη τετραετία χρησιμοποίησαν εναντίον μου ασύστολα ψεύδη, με σκοπό να
παραπλανήσουν και να εξαπατήσουν τους πολίτες των Αχαρνών, πράγμα το οποίο και
πέτυχαν αφού όπως οι ίδιοι ομολόγησαν, επί πληρωμή και με μοναδικό στόχο να
σπιλώσουν την εμπιστοσύνη των πολιτών στο πρόσωπό μου, κατάφεραν να με εκτοπίσουν
από τον δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών του 2014.

Επιπλέον σε συνέχεια της καλοστημένης προπαγάνδας τους, διέδιδαν πως το πρόγραμμα
το οποίο είχαμε καταθέσει ενώπιον των πολιτών, πρόγραμμα το οποίο είχαμε καταρτίσει
από κοινού με τους τομεάρχες της παράταξης και ειδικούς συμβούλους επί κάθε
συγκεκριμένου ζητήματος που αφορά στην πόλη μας, ήταν μη ρεαλιστικό και
ανεφάρμοστο.















Βέβαια, παρέλειψαν ίσως το πιο σημαντικό, ότι εμείς στην δημοτική παράταξη «Νέα
Δύναμη» θέσαμε εξ’ αρχής υψηλούς στόχους, μιλήσαμε με ειλικρίνεια στους πολίτες και
καταθέσαμε ένα πρόγραμμα- πρότυπο για την πόλη μας, το οποίο προφανώς τους έμοιαζε
ανεφάρμοστο και μη ρεαλιστικό κρίνοντας από τη δική τους ανεπάρκεια και ανικανότητα
να δημιουργήσουν προτάσεις και σχέδια που θα αλλάξουν εξ ολοκλήρου την εικόνα της
πόλης μας.
Όσον αφορά στα όσα προσωπικά μου προσάπτουν και αφορούν στην συμπεριφορά, στην
παιδεία και στις αρχές που πρεσβεύω στο Δημοτικό Συμβούλιο , η απάντησή μου είναι πως
θα πρέπει να απαντήσουν πρωτίστως στους πολίτες των Αχαρνών για το δικό τους ήθος και
τις δικές τους αρχές, για το επίπεδο στο οποίο έχουν καταντήσει το Δημοτικό Συμβούλιο
που πλέον αποτελεί «εφιάλτη» για την πόλη εξαιτίας τόσο της ανεπάρκειας τους όσο και
της αδιαφάνειας την οποία περίτεχνα εκπροσωπούν.
Θεωρώ υποχρέωσή μου να διαφυλάξω με οποιονδήποτε τρόπο τα συμφέροντα της πόλης
μου και ειδικότερα ό, τι αφορά στη διαφάνεια της διαχείρισης των οικονομικών της όπως
επίσης και στη γνωστοποίηση των στοιχείων που θα μας ενημερώνουν για την σημερινή
οικονομική κατάσταση, γεγονός του οποίου υπεραμύνομαι εδώ και τουλάχιστον μία
δεκαετία στο Δημοτικό Συμβούλιο και για εμάς αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του
προγράμματός μας.

Παναγιώτης Γρηγοριάδης
Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης
«Νέα Δύναμη» Αχαρνών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε εδώ το σχόλιό σας